סדר בבלאגן: מדיניות הכבודה החדשה של רינאייר
כפי שפורסם בתסכול גדול בכל מקום אפשרי, רינאייר משנה את מדיניות הכבודה שלה בפעם השנייה השנה. אלא שלעומת הפעם הקודמת שסתם הייתה מבלבלת אך לא בישרה משהו חדש או חריג, הפעם הזו מדכאת במיוחד ובחברה תירצו אותה כ"ניסיון למנוע עיכובים בטיסות". אולי, אבל לא כמו הניסיון להרוויח עוד על חשבוננו. אז מה צריך לדעת? מה השינויים ומהי המדיניות כעת? כל הפרטים בעברית ובבירור.
מה היה עד כה?
מאז ינואר, רינאייר אפשרה לנוסעים שלא מעוניינים לשלם PRIORITY לקחת עמם טרולי קטן התואם את המידות 55X40X20. כמובן שניתן היה לקחת תיק גב קטן יותר אם ישנה עדיפות לכך, אך אין הבטחה לכך שתוכלו לקחת את כבודת היד הזו איתכם למטוס. לכן מה שהציע שירות ה-PRIORITY (בתשלום של 6 אירו) הוא לקבל עלייה מועדפת למטוס, לקחת עמכם גם טרולי וגם תיק יד קטן (30X20X20ׂ) למטוס.
![]() |
באדיבות האתר הרשמי של רינאייר |
ומה כעת?
רינאייר מאפשרת להביא רק תיק קטן אחד ללא תשלום במידה של 40X20X25 (הגדילה את המידה של תיק קטן מ-35X20X25). הורים יוכלו להביא שקית במשקל של 5 ק"ג עבור התינוק בחינם. הטרולי במידה 55X40X20 כבר לא יהיה חינם ויעלה 8 פאונד/אירו (עם זאת, PRIORITY שיאפשר גם טרולי, גם תיק יד קטן נוסף וגם עדיפות עלייה למטוס, עולה 6 פאונד/אירו, ועל כן זה בהכרח עדיף).
החל ממתי ועל מי זה תקף?
טיסות החל מ-1 בנובמבר באופן גורף.
ומה אם כבר הזמנתי כרטיס לטיסה אחרי נובמבר?
המדיניות הזו אמנם חלה על מי שטס החל מ-1 בנובמבר, אך היא תשפיע על לקוחות שהזמינו ללא PRIORITY לפני ה-1 בספטמבר לנסיעה לאחר 1 בנובמבר. למשל, אם הזמנתי החודש (אוגוסט) טיסה ללונדון בדצמבר, יהיה עליי לחזור להזמנה ולהוסיף PRIORITY ב-6 אירו/פאונד או לשלם 8 אירו/פאונד עבור טרולי, והאופציה האחרת היא לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא.
האם נשלחו מיילים לכאלו שכבר הזמינו לפני 1 בספטמבר טיסות אחרי ה-1 בנובמבר?
לא. החברה לא עשתה סדר בבלאגן עבור לקוחות שכבר ביצעו הזמנה לטיסות אחרי ה-1 בנובמבר עם הבהרה של המדיניות והאפשרות לבטל את ההזמנה כפי שהצהירה לתקשורת.