רינאייר: בצעו שינויים עד 48 שעות מביצוע ההזמנה בחינם
חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, רינאייר, חשיפה מקצה שיפורים נרחב שהיא מתכננת להנחיל במהלך 2019. מקצה שיפורים זה יכלול תמיכה משודרגת בשירות הלקוחות של החברה שהוכתרה כגרועה בעולם בהיבטי שירות לקוחות.
![]() |
שינויי מותג מחדש |
מה השינויים?
הבטחת המחיר הזול ביותר- הזמנתם טיסה ומצאתם שעד 3 שעות מביצוע ההזמנה מחירו ירד? תקבלו את ההפרש חזרה בתוספת 5 פאונד/אירו לקרדיט שלכם ברינאייר לרכישות עתידיות. האם זה יסייע בפועל? לא ממש. מחירי הטיסות לא נוטים לרדת תוך 3 שעות מביצוע ההזמנה אלא, אם וכאשר יודים, רק כעבור תקופה לא מבוטלת של בין שבוע למספר חודשים.
שיפור פני המטוסים- יותר מקום לרגליים, מושבים נוספים ומטוסים המתחשבים בסביבה.
שיפור שירות הלקוחות- שירות לקוחות הנמשך 24/7 ומתחיל לאחר כ-2 דקות המתנה בלבד.
שינויים בחינם- תוכלו לבצע שינויים ללא תשלום בהזמנתכם עד 48 שעות לאחר ההזמנה. טעיתם בכתיבת השם? בחרתם בתאריך הלא נכון? תוכלו לבצע שינויים בחינם עד יומיים לאחר ביצוע ההזמנה בחינם. חדשות מרגשות כשזה מגיע מחברת לואו קוסט!
מועדון הנוסע המתמיד- נוסעים עם רינאייר באופן קבוע? שלמו 199 אירו/פאונד לשנה על מנת לקבל בחירת מושבים בחינם, Fast track בשדה התעופה ופריוריטי לעלייה למטוס (הכולל גם טרולי).
שיפורים דיגיטליים- פונקציות נוחות לחיפוש טיסות, מדריכי נסיעות, ממשק נייד מהיר יותר, כרטיסי ספורט ועוד.
כעת נותר לחכות שגם וויזאייר, כפי שהתנהלו לאחרונה, ילכו אחרי רינאייר ויציעו שירותים זהים.